Bantning.

Jag har ju glömt berätta om min bantning.
Jag är 1 kg från min målvikt som jag inte törs berätta vad den är med risk för att bli slaktad aav nära och kära.


En tjockis som inte behöver banta..

Jag har minskat 5 cm kring övremidja och 8cm på undremidja, jag är mycket nöjd. Tuttarna har minskat 5 cm de med, känns ju kul att det ksa hända. Ska ju iof bli sillisar efter allt barnfödande så what the fuck...

Idag ska jag för hoppningsvis boka klipptid, handla kakfat och så ska vi en sväng till ICA Maxi.

Frankis hade en playdate med sina gosedjur inatt. Jag gick och la mig kl 23, hade lite svårt att somna och vid 2330 började lillen vrida och vända på sig. Jag tänkte direkt att jag skulle få en night from hell. Men han började prata borta i sängen, satte sig, hoppade lite mot spjölorna och pratade lite till. Efter ungefär en timma somnade han om och sov till 6, då buffade P lite och han somnade om till 7.
Perfekt night skulle jag säga.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0