Barnvakt.

Då var det dags igen.
Barnvakt!!
Stackars Ps föräldrar, de skulle aldrig tjatat om att få vara barnvakt från början, nu kommer de inte få en ledig helg, moohaha.

På fredag ska nämligen jag och P ut och käka plus bio med Nillan och Anders, ska bli supermysigt.
Vi har lite problem att välja film, jag är sugen på sanctum. Jag är ju svag för läskiga filmer man mår lite dåligt av, haha.
Vi får se vilken vi bestämmer oss för, många viljor som vill igenom...
Middagen ska intas på en av mina favvoställen, Grill. Hoppas de har kvar grilltallriken, min favvo.

Dags att slappa lite i soffan innan det är dags för lek.
Solen strålar ute så en liten promis kasnke inte heller skulle va helt fel...
Det kommer va helt tomt på ÖF då alla är ute och leker. Detta passa mig och Frankis perfa, han gillar bäst att leka själv. Eller bäst är det om det är han och 2-3 barn till, aldrig mer då vill han bara sitta i knät. Söta lilla kille som inte gillar när det blir stökigt.



Jag har gjort nått skit med datan så hela bloggsidan är förminskad, bara den! Så om nått ser konstigt ut är det för att jag inte orkat tagit fram förstoringsglaset och läst igenim allt. Hur får jag bort förminskningen? Suck..

Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Wihoo!! Hejja bio och middag :) Fortfarande förminskad? Testa ctrl-knappen samtidigt som du trycker på plus-tecken (+) när du är inne på sidan

Pusspuss

2011-02-23 @ 22:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0