Barnvakt.

Ja imorgon är det dags...

Jag är nervös, har ont i magen och vill egentligen inte alls lämna bort min lilla prins. Men jag vet att det är ett måste, för nån gång måste bli den första.
All nervositet kommer antagligen släppa så fort jag kommer utanför dörren, ska ändå bli skönt att inte behöva tänka på nån annan för en liten stund.
Ska nog tom. unnan mig en liten drink :)



Kärlek.

Jag vet att Frankis kommer ha superkul med sin farmor och farfar, antagligen mycket roligare än han har med oss, haha.

Det blev ett besök på ÖF trots vädret, skojigt att leka lite tyckte Frankis. Vägen dit var däremot inte så rolig, jag har verklgen fått mig ett riktigt träningspass idag.
Nu ska det bli sötpotatis och köttfärsbiff till lillen. Jag lagar nästan all hans mat nu, duktiga mig!

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Tova

haha, ja du är inte ensam om att ha fått ett träningspass idag...! jobbiga snö...



Komemr säkert gå toppenfint imorgon, som du säger vet man ju att de har det bra hos barnvakten - men det känns ju i hjärtat på en själv :P

Kram

2011-02-11 @ 22:16:37
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0