Det närmar sig.

Jag kan inte förstå att Frankis snart fyller ett år, tänk att vi har haft denna fantastiska människa hos oss så länge.
.
Partyt kommer fördelas på två dagar då pappan såklart ska spela på den riktiga födelsedagen.
Min familj och släkt kommer komma på fredagen när lillen fyller och resten på söndagen.
.
Jag har fått lite förfrågningar om vad Frankis önskar sig. Eftersom han fick så mycket fina julklappisar så önskar han sig inte så mycket leksaker.
Jag inser själv i skrivandets stund att detta inte kommer stoppa någon från att ge honom massa plastiga leksaker, men ja det är väl värt ett försök, haha.
Så sommarkläder i stl 86-92 är väl det jag kan komma på som han behöver, pengar på sitt konto är ju inte heller helt fel :) Sånnadära skor han önskade sig i julklapp men aldrig fick skulle han också vilja ha, från Bobux eller Robeez.
.
Men jag förstår ju såklart att det är mycket roligare att ge leksaker, so bring it on... Förhoppningsvis kanske vi snart har en större lägenhet att förvara alla franks saker i, haha.
.
Avslutningsvis en liten bild på Frank och hans BFFs. Jag verkligen äälskar den här bliden, hur rolig är den inte??
.
Puss K.


Kommentarer
Postat av: nillan

Hahaha, vilken rolig bild ;-)



Hur gjorde de allergitestet på Frank? Blodprov?

Har ni slutat med morgonvällingen? Någon skillnad på hur han sover?



Vi tänkte ta bort ett mål och strunta i vällingen på morgonen och bara ge frukost. Sedan lunch, mellis, middag och kvällsvälling. De har nämligen nästan slutat att äta välling på kvällen, och jag tror det beror på att de är för mätta... tar hellre bort morgonvällingen och flyttar fram mattiderna lite känner jag... Dock så hade Erik skriknatt i natt, så de fick sin välling i morse klockan 06.15 eftersom jag tyckte det var för tidigt att gå upp... men i morgon så!! HAHA



Pusspuss

2011-02-08 @ 09:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0