Familjen annorlunda.

Familjen annorlunda kan vara ett av mina favvo program, fatta vilket sjukt jobb med så många barn. Jag tycker jag har det jobbigt med ett, så då är det extra kul och intressant att se hur de gör för att klara de.

Men som P sa när vi pratade fler barn vid middagsbordet, -"Ett barn eller 10, 12st spelar ingen roll"
Men då var jag väldigt vääldigt tydlig med att tala om att jag iaf inte kommer föda fram alla hans barn ,haha.
Får bli fler fruar...

Sjöhistorisak som vi besökte idag var ingen höjdare för små barn som inte kan gå än. Men det kommer absolut bli ett Frank och mammahäng när han kan springa omkring.

Lägenheten..
P var och kollade på den här ikväll. Mäklaren trodde det behövdes bytas golv vilket jag inte hade tänkt, så vi får se vad den slutar på. Blir den för dyr bor vi nog kvar här tills Frank och ev barn nr2 behöver egna rum.
Vi tänkte isf flytta vår säng till Ps rum och han får ha datan i vardagsrummet, vårat nuvarande sovrum får bli barnrum.


En liten liten Frank i mammas gamla flanellskjorta..

Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Ah, men kolla upp fredagen i morgon, och hör av dig... vi får väl försöka boka lite biljetter nu i dagarna. Får kika på vad som finns...



Haha, Mini-Brad Pitt! :) Rätt OK kropp... :) Hur många avsnitt har ni sett?



Hahahhahahahahaha 12 barn. Herrejösses.



Får kika fam. annorlunda i morgon. Här har det varit hockey på tvn hela kvällen. Rooooligt :)



Puss

2011-02-21 @ 20:57:35
Postat av: nillan

Bara ett avsnitt... då får ni kolla på lite! Den blir bättre =)



Hahaha ja du.. För den kroppen får man nog träna en del. Hehe!



Ett barn samma sak som 12? :) Har P sett familjen annorlunda ngn gång? :)



Puss

2011-02-21 @ 21:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0