Gardinerna ja...

Tyget var slut på IKEA så det blev ingen trip till Märsta. Gardinprojektet är nu laggt på hyllan, jag ser detta som ett tecken på att jag inte ska sy.
Vi fick med oss lite annat från IKEA, lite blommor, dynor, matta och ja alltid hittar man nått.
.
Dagen började med en BH flash för snickaren, yippie mig. Han ska iaf fixa dörren nästa vecka, trodde dock den egentligen behövde in till ett snickeri. Men blir lister så länge, vi får väl se vad snålKaj säger om en stor reparation.
Nu ska vi spana på Days of our life, sen bär det av till ÖF. Tänkte att Frankis behöver bli lite sjuk nu igen när han varit frisk så länge, haha.
.
På lördag ska Frankis ha barnvakt för första gången. Farmor och Farfar ska ta honom en sväng på kvällen medan vi gå ut och käkar med mormor och Davve, ska även bli en boulematch på det hela. Har lite ångest för att lämna bort min lilla kille.
Som P uttryckte det igår, -K, du vill ju vara med honom hela tiden! Så blir du arg när jag inte är med honom, du kommer verkligen aldrig börja jobba, haha.

Så här mysigt har vi de varje dag...
.
Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0