Kvällen.

Ikväll ska jag, P, mormor och Davve ut och käka. Först ska vi till Kungsholmen sen blir det boulebar där mormor ska visa oss sina skills.
Boule är väl inte något jag spelat varje dag i mitt liv så det ska bli superkul att testa det.

Solen strålar utanför fönstert så jag kasnke måste pallra mig ut på en promis efter lunchen. Till lunch idag blir det pannkisar, ska bli kul att se om Frankis gillar de. Med tanke på att det är min och många andras favvo lär jag inte behöva oroa mig.


Tjockis.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Ja fyfan vad jobbigt det är. Säkert värre för oss än för barna. Man blir ju livrädd.



Jo, idag har jag haft en skitdag! Allt kändes bara förjävligt. Hoppas på en bättre dag imorgon :) Hur mår ni?



Kramar

2011-02-12 @ 21:08:55
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0