Lägenheten.

Min drömlägenhet var tydligen inte bara min drömlägenhet. Vi trängdes med en miljon andra människor idag på visningen.
Lägenheten var fin men STOR, 149kvm var större än jag trodde.
Innerhallen blev som död yta, den var säkert 20kvm. Vad ska man ha där?? Själva hallen räckte ju väl för vagn, jackor och skor.
Vi får se hur det går, budgivningen börjar nog på tisdag. Det verkar dock vara troligt att den kommer stiga med mer än en mille och då kan vi ju glömma den.

Känns iof bittert att flytta från våran finfina lägenhet här i vasastan.
Jag startade ju på söder, jobbade mig hit, och nu tillbaka till knarksöder, haha. Vi får se vad som händer...

Resten av dagen spenderade vi(jag och Frank) med Alex i hennes fina med livsfarliga lägenhet. Jag har inte riktigt vant mig vid att kolla säkerheten överallt vi kommer.
Så lilla plutten lyckades välta en stor spegel, tack och lov hamnade ingen under.



Imorgon blir det 1års kalas hos isabella, myspys.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Nillan

Hellu!! Ja men i morgon då kanske? Jobbar på torsdag... Anders ska på hockey i morgon så han har inte möjlighet att hämta mig på kvällen. Har du chaffis? :) i så fall kanske ni vill komma hit? :) puss puss

2011-02-14 @ 09:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0