Läkartid och mammaträff.

Lillens flammiga rygg har blivit lite bättre efter kortisonsalvan, imorgon 830, (suck) har vi en återbesökstid. Vi får se vad läkaren säger då.
Själv har jag fått nån jävla klump i ljumsken, hoppas på att läkaren ska orka kolla på den med imorgon.
.
.
Ja, promenaden jag och alex skulle ta blev inställd pga två trötta tjejer och en gnällig kille. Istället köpte familjen fika som vi smaskade i oss hemma vid köksbordet. Tanken var att vi skulle gå ut och fika, men det var så sjukt mycket folk överallt att vi inte orkade. Fick bli take away ist, funkade lika bra de.
.
.
Imorgon är de mammaträff med, skojigt för Frankis att få leka lite. Håller tummarna för att han ska vara på bra humör. Detta bra humöret är lite sällsynt dessa dagar, kan kanske bero på de där tänderna som vägrar spricka genom.
.
På tisdag ska jag tvinga med P till IKEA, lite gardintyg måste införskaffas. Ska bli nya gardiner i köket och vardagsrummet. Sen får vi nog ta en sväng till märsta under veckan och sy dessa skapelser, då jag saknar symaskin.
.
Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0