Låt bli min flarra!!!

Han är för söt min lilla bestämda kille.
.
Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Hej!



Vilka fina rosor på väggen! :) Och han verkar gilla den nya flaskan :) Har han sovit bättre i natt?



Allergitestet har vi fått tid för den 17 feb. Egentligen ska jag jobba då, så ska kolla om vi kan få en annan dag i den veckan, annars får jag hoppa jobbmötet. Nästa vecka är ganska tight för oss... Ska iväg under tisdag + mån och/eller ons. Sedan åker Anders till Trysil på torsdag morgon och eftersom jag har ett viktigt möte på jobbet så kommer farmor och farfar och barnvaktar... Sen kommer min mamma upp tors kväll. Men veckan därefter passar bättre för oss :) Då är det bara den 17de som är uppbokad än så länge... :)



Sälen åker vi till 13 mars! :) Vi får sätta oss i karantän veckan innan så ingen lyckas bli sjuk ;-) Haha!



Hoppas allt är bra! Pusspuss

2011-02-06 @ 09:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0