Mammaträff och nya brallor.

Idag är det mammaträff igen, vi brukar alltis ses på måndagar men eftersom jag och Frankis inte kunde igår blev det idag ist. The stars måste ju närvara, haha.



Nya byxorna som jag inhandlade igår sitter som perfekt då dåå, funderar på att köpa ett par till i samma modell men kasnke annan färg. Vi får se om jag orkar ta mig ner på stan igen, kanske P kan ta en shoppingrunda, han har ju faktiskt skyldig mig lite omvårdnad efter min "week from hell".

Nytt jobb ja, jag har även hunnit med att kolla in en lokal som ska bli glassbar, ev mitt nya projekt. Vi får se, men lokalen ligger 5 min hemmifrån och jag kan jobba som jag vill. Så ser lovande ut.

Mer då, jo vi besökte akuten jag och Frankis under torsdagskvällen. Jag slängde på mig babybjörnen och stoppade i en kokhet Frankis och begav mig till sabbatsberg, tack gode gud för att vi bor så nära.
Där tog de massa prover på lillen, han la även 3 gigantiska spyor i väntrummet, inne på provtagningen och i undersökningsrummet.
Tack gode gud igen för att han inte gjorde det hemma i soffan, på mattan och i min säng. Dock blev det en till spya i lillens egen säng under natten, stackars stackars barn. Proven visade att det inte var något allvarligt utan en rejäl virusinfektion.
 Vi har en tid på måndag igen för att kolla upp allt, lillen har ju eksem över hela kroppen med.
Inget är riktigt bra nu känner jag...

Nej nu ska det packar inför mammagruppen.

Puss K.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0