ÖF och Alessio.

I dag har vi varit och lekt på öppna förskolan. Frankis blev överlycklig när han såg att Alessio var där. Alessio och hans mamma är våra favoriter, barnen är nämligen lika gamla likaså mammorna.
Det är inte ofta man springer på en mamma under 30 i vasastan.


Mätt kille..

Sa jag föresten att jag klippte Frankis lugg igår, haha. Jätte fint tycker jag, jätte fult enligt P.
 När vi satt och fikade idag kom en liten tjej fram och frågade; "Va eter on". Jag vet inte om det är nya frillan som gör att han ser ut som en on eller om flickan var lite knäpp, jag tror på de sistnämnda ;)

Imorgon ska jag försöka ta mig till lekparken, tänkte att Frank skulle få gunga lite. Han har ju bara gungat en gång förrut och då var han inte så stor. Kan bli kul..

P är på hockey och jag ska slänga mig i soffan, trött mamma efter en heldag med Frankis lek.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0