ÖF och strålande sol.

Solen skiner som aldrig förr, kommer vi gå ut för de? NEJ...
Vi tänkte faktiskt spendera dagen inne på öppnaförskolan, Frankis älskar ju att vara där.
.
Skönt för mig med som mest kan sitta och softa när han leker runt. Det får dock vara max tre barn till i lekrummet, annars vill han inte vara med.
Då sitter han i mitt knä och kollar på när de leker, haha. Han är rolig min lilla son..
.
Annars bjuder nog inte dagen på så mycket mer skulle jag tro. Imorgon är det iaf kaos storhandling, allt här hemma är slut. Vi har en lång låååång lista.
.
Oj va liten man kan vara, perfekt längd på håret med.
Måste införskaffa en trimmer snart.
.
Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0