Övertid.

För ett år sen hade jag gått 4 dagar över BF idag.

Jag jobbade fortfarande och gick på jobbet hela dagarna och väntade på att värkarna skulle starta.
Varje natt tänkte jag, nu inatt kommer han. Varje morgon tänkte jag, nu idag kommer han.
Men icke sa nicke jag fick vänta och vänta, och blev tjockare och tjockare.




När dagen väl kom önskade jag att han skulle stanna lite till, jag kommer ihåg att jag åkte till jobbet och hämtade lite papper innan jag skulle till förlossningen. Tjejen i kassan va helt förtvivlad varje gång jag fick värkar och svor att hon aldrig skulle skaffa barn, haha

När jag kollar på bilder på magen kan jag sakna den lite, så mysigt med en liten bebbe där inne. Tiden man hade under sin första graviditet kommer alltid vara speciell, all förväntan. Antar att när man väntar sitt andra barn kommere man inte kunna njuta lika mycket under graviditeten, då har man ju nån mer att ta hand om och leka med.



Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0