Playdate.

Snart ska jag och Frank åka till essingen på playdate med Erik och Isak, wiihoo. Hoppas på att Frankis ska vara på bra humör idag, han har en förmåga av att vara jätte grinig och mammig när vi är där.
Han somnade inte förrän nu så det ser bra ut.



I går när vi kom hem från 1års kalaset väntade det rosor till mig och en fin fotboll till Frankis, vissa har det bra!
Eftersom jag inte hade planerat nån lyxmåltid blev det lite av de vi hade hemma.
Till förrätt blev de bruschetta, huvudrätt köttförsbiffar med klyftpotatis och till dessert blev det en gammal hederlig bananasplit, mumms.

Lägenheten verkar stanna på 2,5 millar mer än utgångsprisen, helt sjukt mycket. Bara för oss att leta vidare, trist. Jag hade ju i princip redan flyttat in i lägneheten, haha.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0