Provtagning.

Läkarundersökningen gick bra, han tyckte eksemen såg mycket bättre ut. Jag ska fortsätta smörja med mjukgrande två gånger om dagen och kortison vid behov.
Vi gjorde även ett allergitest, han testades för mjölk och äggallergi. I slutet av veckan får vi resultatet, håller tummarna för att de är negativa.

Jag frågade även om min lilla klump, han trodde det var min lymfkörtel som var svullen. Om den inte gått ner om nån månad så ska de underska den igen, han trodde att det kunde ha med stygnen efter snittet att göra.
Time will tell.

Nu sover lillen, direkt när han vaknar bär det av hem till Nina för lekträff. Nina är kändis, hon är omslagsflicka på "vi föräldrar" denna månad :)



Puss K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0