Shopping.

Idag skulle jag ha;
Startat upp datan
Städat
Hälsat på nya grannarna
Ladda in bilder från kameran

Och ja vad har jag gjort?
Jag sov lääänge
Shoppade lite
Käkade lunch på stan
Kollade Las Vegas

Japp det var ju bra, inget som skulle göras gjordes. Men jag fick med mig en ny mjukisdress hem som jag myser i nu.
P är på valla så jag väntar på hämtmat, ska trycka i mig en kladdkaka med glass nu till förrätt. Tycker jag kan vara värd det nu när stl 24 på jeans nästan är för stora!!

Imorgon mina vänner ska jag ta tag i mitt liv, bildbomb kommer!

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Ja det är nog olika på olika ställen. Vi kör ju i Alvik för att det är närmast :)!



Puss!

2011-02-02 @ 20:26:55
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0