Sjöhistoriska.

Idag ska jag och Frank till sjöhistoriska på mammaträff.
Pinsamt att säga men jag har faktiskt aldrig varit där tror jag. Tekniska som ligger bredvid däremot har jag varit en flitig besökare på.
De ska tydligen ha något barnvänligt rum i källaren de kallar saltkråkan, ska bli kul att se vad de kan vara för nått.

Många mammor i gruppen börjar jobba snart så dettta blir våra sista MAMMAträff, nåsta vecka ersätts två mammor av pappor, skojsigt.



Funderar på om vi ska ta ett till span på lägnheten idag, ligger ju nära. Vi får se om P vill, han har ju faktiskt inte sett den än.

Jag gjocde förresten ris och köttfärssås till lunch, Frankis älskade ris. Jag har aldrig gjort de själv förrut men det var en hit. Dock svårt att äta då de mesta trillade utanför.
Ärtor och majs är en ny favvo hos lillen, det blir hans efterätt vd lunch och middag :) Snäll mamma, haha.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Yo! Hade ni det kul på sjöhistoriska? :)



Sugna på att gå ut och äta och gå på bio någon kväll? :) Kan ni få barnvakt? Vi funderar på att ta det snart, vore ju kul att gå alla fyra... Fredag kanske?



Pusspusss

2011-02-21 @ 20:12:27
Postat av: nillan

Ja, men kolla upp fredag :) Lördag är det ju schlager.. hahaha! Pensionärerna...



Ingen aning vilka filmer som går som kan vara ngt att se... inte hört talas om din rulle, får kika trailers... =)



Pusspuss

2011-02-21 @ 20:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0