Skrikfest skrikfest hela dannnnn.

Frankis är inte alls på humör idag, antagligen för att han var vaken 3 timmar inatt.
Han har iaf sovit en timma än så länge så hoppas han är glad när hans farmor och farfar kommer.

Nappflaskan, ja just de..
När vi var på maxi sist köpte vi en ny nappflaska till lillen, han har blivit helt besatt av denna jävla flarra. När han får den vägrar han äta, han ska bara dricka dricka dricka. Eller han dricker nog inte heller, bara tuttar. När jag tar ifrån honom denna magiska flarra blir det ett jävla liv kan jag lova. Idag fick jag trösta honom säkert 10 minuter innan han insåg att flaskan inte skulle komma tillbaka.
Knäppa pojke!!

Melodifestivalen, börjar den idag eller??
Inte för att jag brukar sitta klistrad, undrar bara. Tycker jag har läst artiklar och sett saker om denna tillställning så länge nu att det snart måste vara dags..
Ikväll ska jag hursom helst återinta mitt vardagsrum. Frankis får flytta tillbaka till vårat sovrum efter ytterligare ett sovmisslyckande.
HAr inte varit kul för mig att hänga på Ps rum de sesaste två kvällarna...

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0