Söndag.

Idag har vi fikat på mocco, Frank fick sallad som han spottade ut lika snabbt som det kom in i munnen.

Han har blivit en liten tiggare den senaste tiden. Tänk er som en liten hund, när man käkar har man alltid en liten Frankis berdvid eller på golvet som gnyr och tindrar med ögonen.
Då är det svårt att inte bjuda, men jag försöker att låta bli.
Det ska banne mig inte bli en liten Rocker av honom, haha.


Piff och Puff?

Alex kom hit vid 16, vi lagade mat, pratade, lekte med Frank och kollade solsidan. Myspys.

Nu är jag sugen på sons of anarchy marathon...

Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Hej!



Ny text på bloggen? Nice :)



Vi måste ju ses och fira Frankis lite i förskott. Killarna vill ju ge honom födelsedagspresent :) Kanske kan preliminärboka torsdagen? Jag och Isak har lite magproblem här hemma... hehe.. men det borde ha gått över till dess tycker jag :)



Pusspuss

2011-02-27 @ 21:06:14
Postat av: nillan

Haha nej men vad konstigt. När jag kollade din blogg på min andra dator så hade din text ett annat typsnitt, men nu är det som det brukar igen. haha, skumt :)



Skoj med pulka! I sälen ska det åkas, och vi får se till allihop att vara i karantän nästa vecka så vi alla är friska, haha!



Hörs senare i veckan om hur vi mår... :)

Pusspusss

2011-02-28 @ 08:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0