Visning igen.

Jag och Frank kom precis hem från en visning här i vasastan.
Lägenheten är på 100kvm och har 4 rum och 2 badrum.
Det var mycket folk på visningen så den lär bli sjukt dyr den med.
Man ska nog ta och sälja sin lägenhet nu verkar de som, smockat på alla visningar tydligen.
Vi får väl sälja vårna och flytta tillbaka till min minilgh på söder till vi hittar en ny, kan bli intressant.. 2 vuxna och ett överaktivt barn på 29kvm, haha.

Idag ska vi få besök av Ps föräldrar som ska busa lite med lillen.
Han känner verkligen igen sin farmor och farfar nu, blir inte alls ledsen när de kommer utan kastar sig mot dem och vill leka. Så roligt att han inte är blygis för de han känner igen längre.

Igår hade vi filmkväll med Davve, vi såg "I spit on your grave" tror jag den hette. Sjuk sjuk skräckis, seg i början och brutal i slutet. Perfekt för mig som älskhatar skräckisar.

Jag och min man är lite sugna på bio, barnvakt någon!??


Lägg bort kameran mamma!

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0