Visning.

Snat är de dags, kl 13 åker vi iväg och spanar in drömlägenheten.
Hoppas verkligen att intresset inte kommer vara så stort men den chansen är nog rätt liten med tanke på att det knappt finns några lägenheter ute till försäljning.
Men jag håller tummarna..

Frankis var helt slut efter alllt lekande igår och slog på stort och sov till 0700 imorse, det tackar vi för.
Själv låg jag kvar i sängen till 11, sååå skönt. P ska nämligen få hela eftermiddagen för sig själv, så han bjöd på sovmorgon.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej! Hittade din blogg av en slump för några månader sen och kikar in här ätt ofta. Har en dotter i samma ålder som din söta Frank.

Är lite nyfiken på var ni bor nu? Vad sysslar du med när du inte är mammaledig? Vad gör din kille/sambo/man? Bara nyfiken! Inte så billigt med 130 kvm på söder:-)



Mvh Ebba

2011-02-13 @ 19:44:21
Postat av: K

Jadu Ebba, vi bor i vasastan nu. Annars jobbar jag på cafe och min kille jobbar inte alls :)

Bor ni också isthlm?



Kram Kristin

2011-02-13 @ 20:12:13
URL: http://midgetslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0