Anna Wahlgren.

Idag började vi!
Nu jävlar ska det bli ordning på Frankis sömn.
SHN metoden av Anna Wahlgren is the shit, om man ska tro allt man läser och det ska man väl?!

Så idag 1850 la jag Frankis i sängen, killade honom, skrattade och lekte lite.
Sen vad det dags, vände honom till mage och började buffa, buffa buffa buffa. Ramsade min fina nattiramsa och gick ut.
Ungen somnade på 2 minuter, han vaknade visserligen nyss och jag fick göra om hela buffa, ramsa proceduren. Men det var de värt, brukar ta 20 min och en bruten rygg annars.

De säger ju att de första två nätterna är jobbigast, sen fattar de små liven.
P drar ju iväg till France tisdagmorgon så då ska "the nights from hell" vara över och jag ska få en underbar vecka tillsammns med en "sova hela natten" Frank :)
Dream on mami, haha



Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0