Arbetslös?

Imorse när jag vaknade hade jag ett missat samtal, nyfiken som jag är sprang jag till datan och kollade på eniro.
Arbetslöshetskassan!? hade ringt... Va fan är de? Finns det ens ett så långt ord, haha.
.
Var är tungan Frankis? -Här mamma!!!
.
Frankis käkade macka själv idag från vårat nya fina bord, film kommer snarast. Han börjar bli så stor, jag trodde det skulle ta ett bra tag innan han fattade att bitarna skulle in i munnen. Men så fort jag la dit den första åkte den in i munnen.
.
Puss K.

Kommentarer
Postat av: Anonym

A-kassan är nog tämligen bekant för de personer som är arbetslösa. Förutsatt att de är med i någon A-kassa vill säga :)

2011-01-19 @ 14:21:05
Postat av: K.

Ironi min vän ironi :) nopp ingen akassa tjej jag inte.



Puss K.

2011-01-19 @ 15:17:15
URL: http://midgetslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0