Duktig kille.

Frankis klarade av dagen perfekt igår trots 1 sovpaus mindre. Han totaldeckade när han fick välling vid 1830, vaknade dock några gånger under natten men det är ju som vanligt.
Undrar när han ska börja sova hela natten!? Vore skönt..

Imorgon börjar en ny vecka, sjukt va veckorna flyger fram.
På måndag ska vi till vårdcentralen igen, onsdag är de 10 månaderskontroll på BVC och på torsdag ska vi till essingen på 1års kalas.

Nu ska jag göra, ja jag vet i tusan. Läste ut min bok igår så måste köpa en ny, får bli slappa i soffan på egentidan, haha.




Puss K.

Kommentarer
Postat av: Tova

Åh, jag påbörjade nyss en ny bok också, trots att jag typ aldrig får tid att läsa (blir lixom i 5 minutersintervaller när man åker tunnelbana och liknande, hihi)



Aha vad mysigt med Vasastan! Japp vi flyttar imorgon faktiskt, Solna blir det. :) Fortfarande en 3:a men lite större och framförallt lugnare! Men kommer nog sakna Vasaparken och andra mysiga ställen i stan, hihi!

2011-01-09 @ 18:36:54
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0