Mammaträff.

Idag väntar jag och Frankis besök av fyra mammor med bebbar, jag vet i tusan hur vi ska få plats men det går nog bra.

Natten, ja natten har varit den värsta på länge. Frank sov inte alls lika bra som vanligt, han var vaken och skrek 1,5 timma.
Jag hoppas kommande natt kommer bli bättre, att han börjar förstå attt det inte är farligt att somna själv.
Sin lunchlur som han ligger och sover nu gick bättre. Han har alltid sovit i vagnen förrut men idag började vi med sängen. Han somnade utan protest, kasnke för att han var så trött efter de 3 timmar mindre sömn inatt.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Nillan

Usch, jobbigt med skriknätter. Verkar denna natt mer lovande? Sover han middag en gång per dag nu?



Vi kommer i morgon efter middagsvilan då? Hör av mig när vi åker. Kan diffa lite hur länge de sover. Mellan 30min o 1,5h. Hur länge sover Frank?



Ses i morrn! Pusspuss

2011-01-24 @ 21:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0