Min kära man.

Detta Mobergsnacket som för närvarande är prio ett på vår "diskutera vid matbordet" lista fick igår en dramatisk vändning då P liknade sig med denna man.
P tror nämligen att när han vaknar upp på sin 25årsdag kommer han var självaste Moberg him self, matlagningsmässigt då såklart.
Min kära P påpekade även igår att Moberg faktiskt är lik honom, även DiCaprio hade tydligen inspirerats av självaste P.
Teorin kan vara lite svår att förstå, även för mig. Men tydligen ska dessa två hunkar sett P under en tidig EPT och inspirerats.
Haha han är rolig min man.

 
(Båda bilderna är framrotade från expressen.se)

Idag, även denna dag ska vi bara vara inne jag och Frankis. Antibiotikakuren är slut så nu blickar vi framåt, nu ska vi vara friska.
Har dock sett att handen fortfarande varar lite så det blir ett besök på vårdcentralen imorgon igen, skulle även behöva titta in till läkaren då Frankis har utslag över hela ryggen och magen.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Ja han är fin :)



Ja ni borde unna er en kväll med god mat och en ensam natt. Det är verkligen skönt! :)



Vi mår bra! Elliotts feber är borta men nu har han en heelt galen hosta. Hur mår ni? Hur går allt?



Puss och kram

2011-01-16 @ 13:59:51
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Aa nä jag fattar vad du menar, sjukt jobbigt!



Haha ja, gud alltså, men snart är dom stora och så undrar man vad fasen som hände med den lilla bebisen :P



Puss

2011-01-16 @ 15:51:38
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Hahaha jag vet, jag är också så jäkla laaat.



Alltså jag hackade lite scharlottenlök och en vitlöksklyfta och brynde och sen kycklingfilébitar så att dom typ är genomstekta. Sen hällde jag på matlagningsgrädde och la i en grönsaksbuljongtärning och kryddade med peppar (inget salt eftersom Elliott åt det). Tadaaa, måstermåltid :P Haha



Puss och kram

2011-01-17 @ 09:04:04
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0