Frank och Jag!

Vi lever, både jag och Frank.
Vi har inte bloggat för vi har inte kännt för det.
Vi har heller inte orkat då vi skaffat oss en liten hundvalp.

Vi har snackat jag och min lilla son.
Vi har tagit beslutet att sluta dela med oss av våran vardag.

Frank har blivit en stor kille nu, han har verkligen utvecklats som person de senaste veckorna. Han är inte en liten bebbe längre(även om jag önskar det) så av den anledningen slutar vi blogga.

Men vi säger nog inte hejdå för alltid.
Den dagen det ligger en ny liten MIDGET i min mage återkommer vi, då Frankis ska bli storebror.


Frank i magen vecka 19.


En nykläckt Frankis efter ca 10 min.


Väärldens finaste unge, mamma älskar dig!

Puss K.


Kommentarer
Postat av: nillan

Neeeeej :( I så fall håller jag tummarna för ett syskon snart Hihihi ;-) Hur ska vi överleva utan din blogg :((

Skaffat hund också?! Händer grejer nu... :) Vi måste ses snart!!

Pusspussss

2011-03-28 @ 19:54:57
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Jaa, vilken tur man haft!



Så tråkigt att ni ska sluta blogga. Hoppas att du får ett återfall snarast ;)



Kram

2011-04-03 @ 18:19:00
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Jag älskar den redan, haha!



Puss på er

2011-04-05 @ 19:57:41
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0