Helt slut.

Jag är helt slutkörd efter alla kalas som lillen haft. Men oj va roligt vi har haft.
I fredags blev han firad av mina släktingar och igår hade vi Ps familj plus favvo Maya här. Lillen var inte på sitt bästa humör men det gick iaf.

Jag har mått sjukt illa dessa dagar, tur att man ska lyckas pricka in illamående en sån här festlig helg... Jaja.

Idag ska vi på kalas hos Klara, sen ska Thomas, Ida och lilla Felicia titta in och gratta Frankis nån dag, vi ska träffa Maya och Savanna, vi ska träffa Artur på torsdag och för hoppningsvis hinna med nån ÖF.
Vi åker till sälen på söndag så egentligen kasnke vi borde stanna inne med risk för att bli sjuka, vi får se vad de blir.

Ska försöka få upp lite födelsedagsbilder senare ikväll.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Usch för illamående. Jag har ju haft lite till och från en vecka, inte så jag kräkts men den där känslan... kanske var mitt du fick... :( Har Frank klarat sig?



Vi vill se kalasbilder!

Pusss

2011-03-07 @ 13:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0