Kakfat, suck.

Jag har varit på jakt efter ett kakfat idag, tyvärr var det omöjligt att hitta ett under 500. Köpte ist lite tallrikar som nu är ihopplimmade till ett halvstadigt kakfat. Man måste vara påhittig, haha.

Vad har dagen mer bjudit på, jo vi har handlat upp hela maxi. Frank har alla sorfters barnmat, påsar, russin ja allt han kan tänkas gilla. Antar att det inte blir nån mer matshopping innan sälen så jag passade på.


Frank och mammas vovve. Sa jag föresten att jag håller på att mejla om en fin fin liten valp. Men säg inget till P, han blir galen.

Klipptid imorgon 11.00, det är då de händer, skojskoj.
Det skönaste med att vara ledig är vid sånna här tillfällen. Man ringer upp frisören frågar om de har nån tid dagen efter. De är tysta en stund och säger, -Tyvärr, vi har bara en tid imorgon, kl 11.
Perfekt, det är taget! Kommer det från en lycklig mamma på andra sidan luren.
Så skönt att det nästan alltid finns nän knäpp tid som passar perfekt för en mamma som kan hela dagarna.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Tova

Åh, låter som att det blir jättesnyggt det där med att limma ihop tallrikar till kakfat, såg nån som gjort så förut och det blir riktigt häftigt och personligt!



Grattis i förskott till grabben förresten - den första födelsedagen ÄR ju ett stort steg! :)

2011-03-02 @ 20:17:49
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0