KlaraKalas.

Kalaset igår var super mysigt, massa kakor och tårta igen. Jag har minst gått upp 5 kilo denna helg, haha. Nejdå det där illamåendet räddade mig.

När vi kom hem kom Davve hit och firade lillen, han fick en mini innebandyklubba och boll. Bollen var nog födelsedagens bästa present, haha. Eller delad 1a med pulkan som frankis klättrar upp i så fort han får chansen.



I dag har vi inte mycket planerat, vi ska försöka ta oss ner på stan och byta lite saker. Annars blir det en softdag. Imorgon ska jag och två pappor till ÖF på förmiddagen och leka lite, så får vi se vad vi gör efter lunch.

Jag försökte ge lillen blodpudding idag, enkelt, billigt och gott!? Nej inte enligt lillen, han kräktes nästan. Otur, jag som tyckte det var så behändigt att bara steka ett par skivor till lunchen. Så idag fick det bli ärtor, lite fläskfile och broccoli till lunch.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0