Nattligtbesök.

Klockan 0030 inatt plingade det på våran dörr, ja ni läste rätt det PLINGADE på våran dörr.
Jag och P satt och kollade på en MC serie så jag var säker på att det var några som kom för att skjuta ihjäl oss.
Som tur var var det bara en granne.
Den grannen som alltid är dryg mot P, grannen som tror hon är stor skådis för att hon var med i sällskapsresan för 100 år sen, den granne som alltid skryter om sina tvjobb i trappan, DEN grannen var det som PLINGADE på våran dörr mitt i natten.
Någon hade tydligen låst faste hennes vänninas cykel i sin egen och hon kom inte hem.
Halvpackade idioter till vuxna kvinnor som inte fattar att man inte PLINGAR på sin grannes dörr mitt i natten bara för att det lyser.
Hade Frank vaknat hade hon inte mått bra idag kan jag lova, men det kasnke hon inte gör iaf när hon tänker över gårdagskvällen.




Nu drar vi till Märsta och hämtar skidkläder till sälen. Imorgon åker vi!!

Puss K.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0