Packa.

Imorgon åker vi till sälen, ja jag vet att jag tjatar men det ska bli så kul!!
Jag har nästan lyckats packa allt, ska ta det sista imorgon.


Redo för backen!

Som sagt var vi i märsta idag, där fick vi god mat och Frankis fick leka av sig lite. Skojskoj.
P som bara kommer ut från sitt rum om han får ligga har idag lovat mig att vi ska kolla på mello tillsammans, wiihoo.
Han är i skrivandetsstund på ica och handlar upp allt deras godis.
Jag hejjar på Sara och Danny!! Fast jag tycker typ alla lixom är bra assåå...

Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

hahhahha du är så sjukt rolig ibland :)

Hejjaaaa sälen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Puss

2011-03-13 @ 08:25:04
Postat av: nillan

Vi har med ett helt paket blöjor, så det räcker till Frankis också ett par dagar :) Vi lär väl handla rätt snabbt efter att vi kommer fram ändå :) Har också laddat upp med bilsnask... russin är bra grejer :) Pusss

2011-03-13 @ 09:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0