Supermommy.

Jag har hunnit städat hela lägenheten, lekt med Frankis, käkat lunch, gjort pannkissmet och spelat angrybirds. Jag är värsta supermommy'n.

Men som vanligt kommer ingen märka allt mitt slit, trots att P inte ens städar sitt rum själv märker han inte heller när jag gjort de! TACK!!
Pannkisarna kommer stå på bordet vid 14 snåret när han kliver upp ur sängen, vissa har de bra!

Men jag ska inte klaga, P har faktiskt sen runt 1 månad tillbaka gått upp med Frankis varje morgon bortsett från när han spelat. Så jag har sovmorgon till kl9-10 innan min dag börjar.
Min dag blir desto jobbigare, allt ska fixas sammtidigt som Frankis ska ha all uppmärksamhet. Men det är de värt!

Natten gick föresten sjukt bra trots att lillen somnade utan nattvälling och med kissig blöja en timma innan läggdags. Han slog inte upp sina små ögon förän kl0600, 10 min innan han vaknar normala dagar. LYX säger jag bara.


Hur gör man med den här nappen egentligen!?


På söndag drar vi till sälen, jag längtar sååå mycket! Ska bli kul att åka lite skiiiis, var över 3 år sen...

Puss K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0