Bus.



Den här busungen vägrar sova, stackarn är superförkyld.. På dagen däremot går det alldeles utmärkt att busa omkring. Hon vill absolut inte sitta längre, bara stå och gå.
12 steg är rekordet nu, taget mellan snörvlet. haha.

Imorgon åker min stora kille på sleepover hos mami. Det ska kollas på racerbilar, badas och mycket annat. Jag är nästan lite avis.
Själv ska jag försöka hinna med en kanonutgång om jag inte blir ännu mer förkyld...


Detta är min utsikt just nu... Dags att sänka sängen?!

Puss puss K.


Kommentarer
Postat av: Nillan

Vad kul att du bloggar igen!! Hur gick det för Franks sleep over? :) Polismuseet var grymt, får ta och boka in något mer snart :) Puss puss

2013-08-24 @ 08:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0