Tv.

Mina pluttar är så gosiga. Katten vill alltid sitta i knät, helst Frankans. Ibland får hon de ibland inte..
Så mysigt att få se syskonkärlek, jag har ju inga syskon så jag har så svårt att förstå hur de funkar om ni förstår va jag menar. Jag har ju inget att relatera till..
Känns bara så fantastiskt att de har både föräldrar och varandra.


Kates hosta har blivit bättre under dagen, brukar dock vara värst på natten. Blir de inte bättre inatt måste vi nog ta ett läkarbesök imorgon.

Våran el är lagad med! Gissa om jag är glad..
När jag låg på BB med Kate hände de nått med all el i hennes rum och hallen. Den har varit död i ett år snart.. Men idag kom en elektriker och skulle åtgärda felet som visade sig vara superenkelt.

Happy Mommy..

Nu är de dags för gympa..

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0