Playdate.

Idag har Frank och jag varit på Playdate hos Hugo från dagis.
Det var jätte roligt, vi följde med direkt efter dagis och käkade middag där. Eller ja frank käkade middag, jag bantar ju så inga onödiga kalorier :)
Jag har klarat mig tre dagar nu, endast 500 kalorier per dag och lite magträning. Jag känner mig så stolt :)
Helgerna får jag käka 1000 kalorier tänkte jag, lite mys måste jag ju få...
 
Imorgon är de "long outing" på dagis, de innebär att de har med sig matsäck och antingen hänger i en park hela dagen eller går på museeum. Imorgon ska de regna så då blir det nog ett besök på stadsmuseet.
 
Fredag är dagis stängt så då tänkte jag ev testa leklandet vid fridhemsplan. Vi kan ju inte vara hemma då vi inte har något vatten eller toalett..
 
 
Puss K.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0