Dagen.

Vilken dag, vilken upplevelse.
Det var en riktigt sommardag idag vilket resulterade i att alla stockholmare var ute. Bussen dit var smockad! Jag han även bli utskälld av två tanter på vägen dit. Skoj !!

Väl där var de toppen, killarna stormtrivdes trots långa köer.





Även Kate skötte sig, kommer dock ha träningsvärk imorgon efter allt bärande..


Vägen hem var KAOS!! Kungen hade något firande så det var poliser och avspärrningar överallt.

På bussen hem gick Frank och satte sig en bit bort och ju mer folk som fylldes på ju sämre såg jag honom.
Vid varje bussstop kopplade jag extra noga så han satt kvar.
När vi kom till Karlaplan var det MÅNGA som klev av och jag såg inte Frank. Panik!!
Två sekunder senare ser jag honom på trottoaren utanför bussen. Gissa vilken mamma som skrek sönder hela bussen?!
Som tur var lyckades en annan mamma stoppa dörrarna så jag fick in honom. Gissa om jag mådde dåligt, fick nästan panikgråt.

Här trodde man kaoset skulle sluta, men nej.. När vi kom hem var hela korsningen full av poliser, hästar, demonstranter you name it. Så efter en stund vågade vi oss närmare och kom in i porten.
Hela obsan och Sveavägen var fulla av poliser långt efter vi kommit hem.


Polismannen som stod utanför berättade att vi missat de värsta.. Skönt!

Ja det var våran händelserika dag:-) Där missade du allt nått P. haha

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Nillan

Haha vilken kaos-dag. Dock verkar alla barn ha haft kul, och hoppas att Frank inte får några men från mammaskriketvid Karlaplan - läskigt!!!
Här har vi "ballongfest" idag. Killarna mycket glada över sina ballonger och de pratar om gårdagen. Erik säger att det roligaste var när de åkte lilla Parishjulet själva och satt längst upp jättelänge... Haha! Skulle velat höra det samtalet ;-) Vi hittar på något snart igen va? Puss puss

2013-09-15 @ 08:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0