Natten.

Natten gick som förväntat, mycket gnäll och mycket buff. Men jag kämpade till kl 0700 iaf. Då var de uppvaktad med sång och stoj:-)

Lite dokumentation.




Och dagens schema, eller det schema vi nu ska följa till punkt och pricka!!

Ja jag vet. Nån som hade tråkigt inatt så färgpennorna åkte fram.

Imorse var jag fortfarande hög på donken kaffet jag svepte under natten så alla fönster blev tvättade i lägenheten. Här ska tilläggas att vi har 8 st dubbelfönster med överfönster. Mm duktig tjej!

Katan är super sjuk och har utslag över hela kroppen. Blev ett läkarbesök under dagen. Återkommer om de.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Nillan

Hoppas era nätter blir bättre snart. Bra kämpat med buffande och fönstertvätt, haha. Man är ju inte direkt på sitt bästa humör när man inte får sova på en hel natt ;-) Bra med lite rutiner på damen, det brukar de ju må bra av de små liven :-)
Vad för utslag? :( Puss puss

2013-09-20 @ 08:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0