Ny kudde???

Lillis har en ny ovana, eller ny och ny den har väl hållit på mer eller mindre under en månad nu.
Han kommer in till min säng eller går runt och letar efter mig i lägenheten, (jag är hos Kate ibland)
I natt när jag kom från Kates rum såg jag inte Frankan, jag lyste och lyste med mobilen, efter en stund såg jag min nya kudde, haha.
Tur att de inte var P som kom hem han hade lätt kunnat kasta sig på sängen och då även Frank.
Idag har jag varit i Solna Centrum och kollat på ett cafe som behöver lite hjälp på traven. Ska på möte med ägaren imorgon så vi får se vad som händer. Är dock inte så sugen på att jobba med de igen, men man vet aldrig..
Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0