Utslag.

Stackars stackars Kate har så mycket utslag. Hela magen, ben, ansikte ja hela lilla tjejen är full av dem.
Så igår skickade jag pappan och barnet till vår husläkare.
Hon skrev ut medicin och remiss till en allergispeciallist.
Jag hoppas verkligen vi får tid snart, vore skönt att veta vad de är som orsakar alla dessa äckliga utslag.

Vi har även flyttat ut Ps dator till hallen så nu ska Kate få ett eget rum. Yippie.
Jag tänker mig rosa rosa rosa. Sa jag att jag gillar rosa??
Dessa ska inhandlas snarast:-)


Nillan , nått för Isak kanske?! Han och Kate får ha sleepover i den rosa sänghimmeln.

Puss K.


Kommentarer
Postat av: Nillan

Hihi vad kul att få inreda ett rosa rum :) Isak kommer nog gärna, Erik säkert ännu hellre :) Hoppas att ni får veta vad som orsakar utslagen. Kliar de också? Skönt att nätterna blir bättre. 19-03.20 är ju super!! Puss

2013-09-21 @ 07:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0